Halaman

Selasa, 9 November 2010

Ke klinik

Pagi tadi aku telah mengvolunteerkan diri aku untuk menghantar sorg budak praktikal ke klinik..(bolehlah tambah skill drive..hahaha)
Bukan ape, sian kat dia pulak kalau naik bas...dahlah hujan lebat...
Dalam hati aku cuak jugak nak hantar dia pegi klinik..
Almaklumlah saya kan budak baru belajar bawak kete...
Alhamdulillah sampai jugak aku ke klinik tu...nasiblah jalan tak sibuk...(macam tau-tau je..hahaha)
Dan Alhamdulillah aku selamat pulang ke ofis..credit untuk diri sendiri...hehe...

Dan buat pertama kalinya jugak aku berjaya memarkingkan kete aku betul-betul depan ofis yang aku duduk ni..
Selalunya aku parking hujung dunia...sampaikan tiap kali aku sampai kat ofis mesti semua orang akan tegur "Kenapa parking jauh sangat?"
Haha..itulah kisah sebenar yang berlaku pada pagi ini...
Semoga skill drive aku bertambah mantop dari hari ke hari...wakakaka



7 ulasan:

  1. mesti berdebar2 bawak keta tu kan.. ehheh ... u can do it.. yeahhh

    BalasPadam
  2. tahniah~ kak raa sampai sekarang x berani bawak kete manual..muahaha

    BalasPadam
  3. Berdebarlah jugak...haha...tapi kene berani2kanlah...huhu

    BalasPadam
  4. mula2 mmg lah berdebar....lama2....rileks jer...heheheh

    BalasPadam
  5. akak boleh bayangkan tahap kedebaran ko tau..hahaha

    akak pun pandai bawak kereta sebab kena paksa masa mengandung nuha dulu :p

    BalasPadam
  6. hehe..tulah..harapnye camtulah kak ad...practice makes perfect gitu...

    BalasPadam
  7. kak eliss : haha...tulah..nak pengsan nak terkencing semua ada...bila dah kene paksa + terdesak semuanya menjadi..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email