Halaman

Selasa, 16 November 2010

Salam Aidiladha

aidiladha card from en.google :-)

Salam...Selamat pagi kawan-kawan semua...
Tengah buat ape tu? Mesti ada yang tengah keje...Ada yang dah cuti...Ada yang dah sampai kampung..dan mungkin jugak ada yang tengah buat persiapan nak masa untuk hari raye esok...
Aku kat Pasir Gudang skang ni...Arini aku amik annual leave...Husband aku pulak koje...
Petang ni pas dia balik keje baru kitorang gerak balik ke Pontian..
Pontian tu umah Tok Mak aku (nenek belah emak)...
Kitorang berhari raye kat Pontian je...
Di kesempatan ni aku nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha kepada semua...


Marilah kita sama-sama berdoa agar kesemua jemaah haji kita dapat mengerjakan ibadah Haji dengan sempurna dan agar amal ibadat mereka diberkati Allah S.W.T...
Semoga mendapat haji yang mabrur dan selamat kembali ke tanah air dengan selamat :-)
Semoga satu hari nanti kita akan dapat mengikut jejak mereka untuk menunaikan ibadah haji...

8 ulasan:

  1. selamat hari raya sis :)
    semoga semuanya baik2 saja :)

    BalasPadam
  2. selamat ari raye ye kakak..amani xrindu pun ibunya hahahah...

    BalasPadam
  3. selamat hr raya :)kiss2 utk amani :))

    BalasPadam
  4. hunny : u too :-)

    han : weh..dalam hati amani sape yg tau...cakap kat dia aku beli baju baru tk dia...

    kak elis : muaahh2x untuk nuha jugak :-)

    BalasPadam
  5. awak! selamat hari raya aidiladha ^.^

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email