Halaman

Isnin, 29 November 2010

Selamat Ulangtahun Perkahwinan

Salam semua...
Korang dah breakfast..??
Harini hari Isnin, hari pertama kita bekerja...
Diharapkan semua lebih bersemangat termasuk aku..huhu
Aku ni kalau hari Isnin lemah sikit..
Yelah...Sabtu Ahad kan cuti..
Jadinye mood bermalas-malasan masih ada...hihi

Harini merupakan hari bersejarah dalam hidup aku...
29 November 2010 merupakan ulangtahun perkahwinan kami yang pertama...
Selamat Ulangtahun Perkahwinan yang pertama buat En. Shaiful Nizam bin Osman dan Pn. Siti Hasmah binti Rahman...
Alhamduillah..dah genap setahun kami menjadi suami isteri yang bahagia...
Dan lebih bermakna dengan kehadiran puteri sulung kami Shafiyyah Amani pada 12 Ogos 2010...
Semoga ikatan kasih sayang kita bertiga bertambah erat...
Kepada suamiku..."Abang,Im love u so much..Terima kasih kerana membuatkan hidupku lebih bermakna dari hari ke hari"...
Kepada anakku..."Amani, ibu miss and love u so much"...


SHAIFUL NIZAM + SITI HASMAH = SHAFIYYAH AMANI
 (HAPPY FAMILY)

11 ulasan:

  1. huhuhu cepatkan masa berlalu...moga berbahgia hingga keakhir hayat....

    BalasPadam
  2. @HaNTwO
    mekasih adikku yang perasan...haha

    BalasPadam
  3. semoga sentiasa bahagia disamping suami...nak tgok amani..mesti comell kan kak...huhuhu...akak...kiss amani kecik tuk amani besar ni yerrr..hihihi..:)

    BalasPadam
  4. tahniah~ moga berkekalan hingga ke akhir hayat.. celebrate x???kikiki

    BalasPadam
  5. @azwa_amani

    gambar amani ada dalam entry sebelum ni...nanti amani besar tgklah amani kecik kat entry akak sblm ni tau..hehe

    BalasPadam
  6. @|| NaFiRaa ||
    celebrate lah...wajib tu...hahaha..
    tapi x delah smpi ada cndle lite dinner :-p

    BalasPadam
  7. semoge berbahagie hingga ke akhir hayat ye

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email