Halaman

Jumaat, 3 Disember 2010

Panggilan lucah

Petang tadi aku telah menerima satu panggilan dari nombor yang tak dikenali.
Pemanggilnya adalah dari seorang lelaki..
Suara dahlah pelik...macam tengah nangis pon ada..
Aku pon letak handphone...
Pastu dia sms balik..Sekali aku bukak sms dia...Tadaaaa...
Pergh...memang hampeh mamat tu...memang nak kene pelempang...
Berani hantar sms lucah kat aku....
Gile betul mamat ni...ntah mana-mana dia dapat nombor aku..
Kalau ikut hati aku ni nak je aku dedahkan nombor dia dalam blog...

from google

Aku ape lagi...terus taip msg pada dia balik "Aku hantar no ko kat balai polis"
Terus mamat gile tu jawab "Eh ni bukan ina eh...salah hantar...hehe"
Macam hampeh je jawapan dia...
Haaa...tau takut.....wakakakakaka...

Pernah ke korang mendapat sms/panggilan macam tu?

9 ulasan:

  1. kwn wiyah penah kena ganggu ngan panggilan lucah. smpi kena repot polis sbb bnyk kali sngt..

    BalasPadam
  2. kihkihkih tau lak dia takot..dan2 ckp ni bkn ina..hahaa!

    BalasPadam
  3. ad0i...gatal btul..kal0 mmg salah 0rg skalipun takkan la sma mcm tu skali pnyer lucah..sy p0n pnah dpt,tp mlalui v0ice msg..mula2 pelik je mcm bunyi 0rg buang air besar pun ade,bunyi kmbng pun ade..ape la nak jadi..

    BalasPadam
  4. hahaha..org tgh gersang tu kak..jgn di layan..huhuhu

    BalasPadam
  5. @cintatehO

    bodoh je org camtu...
    mengahbiskan credit je..huhu

    BalasPadam
  6. @misyamissyou
    si gile tu memanglah..
    xtaulah sape lak jadi mangsa dia pasni...

    BalasPadam
  7. @Atika Natasha
    ntahnye...buruk benar bunyi dia kan...geli je....huhu...

    BalasPadam
  8. @apik pehe
    huhu...mmg akak xkan layan org camtu...wat malu je...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email