Halaman

Khamis, 24 Februari 2011

Malaysia vs Pakistan

Tahniah buat pasukan Harimau Melaya kerana berjaya memenangi perlawanan kelayakan Olimpik kat Stadium Shah Alam malam tadi...
(Aku sempat tengok separuh masa pertama je oi...separuh masa kedua aku dah tertido dengan anak aku...haha)

Tapi boleh tahan jugak panas baran salah seorang pasukan Pakistan ni...
Ade ke patut dia tendang kaki penjaga gol kita..
Tak pasal-pasal je dapat kad merah..
Itulah padahnya bila tak dapat mengawal perasaan...
Ape-apepun aku ucapkan syabas dan tahniah kepada pasukan kita sebab menang 2-0...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email