Halaman

Selasa, 22 Februari 2011

Selamat Hari Lahir saya

Ye..saya dah berumur 28 tahun pada 14 Februari 2011 yang lalu...
(Aku anti dengan sambutan Hari Valentine!!)
Bukan 18 tahun...hihi (perasan)
haha...tak sangka pejam celik pejam celik lagi 2 tahun je aku nak berumur 30 tahun...
Alhamudulillah..terima kasih Allah kerana mengurniakan aku..
  1. Kesihatan yang baik...
  2. Kerjaya yang stabil...
  3. Suami yang baik dan handsome pada mataku...(pujian ikhlas)
  4. Anak yang sangat comel, keletah dan tembam...
  5. Keluarga yang bahagia...( Terima kasih abah dan emak kerana bersusah payah membesarkan anakmu yang nakal ya amat ni...terima kasih jugak kepada adik-adikku apis dan han sebab sudi mengajar aku karate dari kecik...(sebenarnya bergaduh tu..haha)...)
  6. Kawan-kawan yang baik...dari zaman kanak-kanak sampailah zaman bekerja...
Syukran ya Allah ...:)

Happy birthday to me :)


credit to google



4 ulasan:

  1. happy bday dear :) semoga ditambahkan kesihatan dan kesejahteraan..amin..anak jugak :p

    BalasPadam
  2. selamat hari lahir kak asma..semoga sentiasa comel dengan baby dan hubby terchenta.. =)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email