Halaman

Khamis, 31 Mac 2011

Bersarapan bubur nasi

Pagi tadi sebelum nak start enjin atau dalam erti kata lain memulakan kerja kitorang pon pegi Medan Selera kat area Bandar Penawar ni..
Menu pilihan pagi ni adalah bubur nasik..
Semangkuk besar tu...cuma berharga RM3..
Dah macam rupe makan tengahri dah aku tengok...

Bahan-bahan yang menjadi pilihan untuk dicampur adukkan dalam bubur tu ialah...telur masin+lobak asin+kangkung masak belacan..kicap takde pulak...makcik kedai tu lupe beli agaknye..
Fuhhh..memang terangkat...i love to eat bubur kangkung masak belacan very very much...
Memang sedap ar bubur kangkung masak belacan makcik tu...
Woi ape ni???kata makan bubur...hahaha
Asal lak tetiba kangkung masak belacan ni???

Thumbs up kat bubur kangkung masak belacan makcik tu...
Makcik..nanti saya datang lagi ek...

4 ulasan:

  1. ohhh.. lamanye tak pekena bubur~ sedapnye lah~

    BalasPadam
  2. heee~~baru je makan bubur nasi + ayam + kuah sup + cili kicap semalam..memang da booomm..kan?

    BalasPadam
  3. @|| NaFiRaa || alamak..ibu mengandung nak makan bubur ke...mintak en hanafi setapa belikan ye kak gha :)

    BalasPadam
  4. @b.E.L.L.e mmg da boom pon....plg best kangkung dia... :P

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email