Halaman

Isnin, 14 Mac 2011

Dua tiga babi berlari ..

Sungguh kurang sopan tajuk di atas...haha...
Pagi tadi masa nak hantar Amani pegi umah baby sitter dia aku terperasan ada seekor makhluk berkaki pendek berbadan coklat dari arah semak berlari pecut 100 meter melitasi jalan raya yang lengang...
Depan kete aku pulak ada pakcik bawak motor kaler merah...
Pakcik tu pon perlahan kan moto dia nak nengok ape yang melintas..

Rupenya babi tu tumpang lalu..
Kemain laju dia berlari..
Yes..gua nampak babi hutan di waktu siang di Bandar Penawar (bunyi macam sedikit jakun je kan?)
Bukannya aku tak penah tengok babi hutan kat Zoo Negara...penah je ...
Tapi tu babi kat Ulu Klang...hahaha...



2 ulasan:

  1. Pesal aku g sana takde pun babi mengawan??

    BalasPadam
  2. @HaNTwO ko kan dah penah tgk kat zoo negara...hahaha

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email