Halaman

Jumaat, 18 Mac 2011

Sinar Pagi

Salam pembaca-pembaca blog sekalian..
Alhamdulillah..dah hari Jumaat dah harini...
Esok cuti..yesssss....i like i like....!!!!
Tak tau lah ape plan hujung minggu ni...
Nak ajak jalan-jalan gaji belum masuk lagi T_T

Setiap kali on the way hantar amani pegi umah pengasuh ataupun pegi koje...macam biasalah..sambil drive sambil pasang radio..
Dan seperti biasa, stesen radio kegemaran aku ketika ini Sinar.fm...
Topi Sinar pagi yang menggabungkan Krill, KE dan SE memang buat aku bantai gelak dalam kereta..
Kang ada plak yang kata aku gile sebab gelak sorang-sorang dalam keta..
Nak ajak amani gelak sama-sama dia belum paham lagi...

Pagi tadi aku try cari stesen lain..sekali ko..tiap kali aku tekan search tiap kali tulah aku dengar DJ-DJ indon berceloteh...
Ya...rupanya aku tengah dengar stesen radio negara jiran kita..
Dah nama johor ni berhampiran ngan indon..

Dulu masa aku jalan-jalan kat Kelantan+Perlis selalu dengar lagu Thailand...
Hehe...macam-macam je kan...

Ape-ape pun Sinar pagi is the best..I FOLLOW....

http://www.sinar.fm/




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email