Halaman

Isnin, 4 April 2011

Pengaruh tabiat membaca suami saya

Semalam, kami anak beranak jalan-jalan kat Jusco Tebrau.
Cadangnya nak pegi kedai buku.
Aku nak carikan amani ABC 123 yang tampal kat dinding tu.
Ape ar nama dia???hahaha...
Suami aku pulak memang dah hobi dia membeli buku...
Semalam em.suami beli buku "Saya Pun Melayu"..
Cover depan buku tu macam gambar kat bawah ni...
(Aku dah buat proposal kat en.suami supaya beli almari buku nanti...buku-buku beliau dah semakin banyak...rak tv dah tak mampu menampung buku-buku beliau :P )


ihsan dari google

Amani pulak ayah dia belikan ABC bergambar ngan 123 bergambar untuk lekatkan kat dinding..
Nampaknya amani suka bangat tengok gambar yang colourful kat kertas tu... :)

Akibat kepenatan berjalan, amani dengan ayah dia tertido bersama-sama kat dalam bilik lepas maghrib..
Dalam pukul 730 tuuu..
Ibu pulak selsema...tengok tv sorang-sorang je semalam..
Tengok ABP 2010....Kesian ibu....tak sape pedulikan ibu... :'(

2 ulasan:

  1. hehehe...next week beli buku lagi ok?

    BalasPadam
  2. @Shaifulok...jom..saya nak pergi kedai buku badan pulak...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email