Halaman

Rabu, 27 April 2011

Rindunye saya pada anak saya...

Dah hampir seminggu amani ada kat KL ngan atuk dan nenek dia...
Lepas kursus kat KL aritu aku tak dapat nak bawak balik dia ke Johor...
Kerete jabatan penuh masa tu....aku takut amani tak selesa..kebetulan dia selsema dan batuk masa tu...
Aku balik Johor pon petang dah masa tu...
So, demi kebaikan amani, ibu terpaksa tinggalkan amani kat nenek dan atuk dulu..
Tiap-tiap petang lepas aku balik dari kerja rasa sunyi je umah..
Selalu aku lah yang hantar dia ngan amik dia dari umah baby sitter..
Kat umah dia suka tengok ASTRO Ceria..pagi-pagi sebelum hantar dia pegi umah babysitter aku selalu bukak ASTRO Ceria..kul 7 pagi ada cerita kartun Ozie Boo Save The Planet...kul 6.30 petang@TV9 pulak dia suka tengok Upin dan Ipin.. 
Itu belum masuk keletah dia lagi...suka benar buat bising-bising...kadang-kadang dia sebut da da da..kadang-kadang dia sebut ta ta ta...kadang-kadang dia sebut ya ya ya...
Bila ayah dia balik dari kerja bukan main gelak-gelak dia...
Uwaa...rindunye.... T_T
Kesian amani, dek kerana ibu ayik kene pegi meeting/kursus, amani asyik kene tinggalkan aje ngan nenek dan atuk...huhu
Insyaallah kalau takde aral, hujung minggu ni kita jumpe :)

2 ulasan:

  1. hehe..amani dh pndai buat bunyi nyer..bestnyer...suhla atok n nenek amani pindah johor..kan senang..hehe..(senang cakap je nih..) kih3..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email