Halaman

Jumaat, 20 Mei 2011

Amani with her cousin


Credit to Hanafi Warren    

Wah..gaya sama je amani ngan ammar...ammar merupakan sepupu pada amani...masa ni amani kalau tak silap umur dia dalam 3 bulan kot..he was born on 3rd march 2011...Comel je kan,,tengok dorang tido saya rasa pon nak tido sama...hehe




  

Ni gambar terbaru amani...tengok tu bukan main eksyen lagi dia pegang game KFC...dia bukan tau main pun ...dia cuma pandai lempar je T_T...botol susu dia pon dah selamat berguling atas lantai...ibu dia bentang toto bukan main besar lagi ..tapi dia tetap jugak suka guling-guling kat lantai sambil memerhati banda-benda asing kat lantai...huhu... Baju yang amani pakai ni telah disponsor oleh ibu kepada ammar...Comel je baju ni..Tanx cik diba..:)

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email