Halaman

Rabu, 25 Mei 2011

Saya nak makan ayam goreng boleh tak?

Tadi masa nak pegi toilet tepi kantin saya terbau satu  benda yang harum semerbak...
Wah..sedapnya ayam goreng....
Sape yang berani goreng ayam goreng tak bagi  kat aku ni...T_T
Tengah hari ni saya tak pedulik..saya nak cari ayam goreng jugak...saya nak makan ayam goreng jugak...
Saya suka makan ayam goreng yang ada hampas-hampas halia/lengkuas tu..warna coklat-coklat hitam tu..sedap...ayam goreng kaler pucat saya tak nak...(meleleh air liur teringat ayam goreng panas mak saya)
Saya dah terliur gile-gile ni...saya tak nak ayam yang sejuk...saya nak ayam yang panas....
Kat mana ada jual ayam goreng yang macam aku nak ni...???
Tulun..tulun..tulun...

source from google



1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email