Halaman

Isnin, 25 Julai 2011

Amani pon ada handphone jugak :)

Masa nenek datang 2 minggu lepas amani sempat main-main dengan hp nenek dia.
Bila ayah dia amik kamera dan mula tangkap pic dia, tetiba secara automatiknya amani berposing depan kamera.
Wah..tak payah nak suruh..dia sendiri yang pandai berposing bagai.
Kitorang tergelak habis tengok telatah si kecik ni.
Asal nampak kamera pandai je nak posing...hihi
Jom kita layan gambar budak kecik ni.








Amacam? Comel tak shaye? :)

3 ulasan:

  1. yg last tu mcm main game plak tekunnye

    BalasPadam
  2. comel...amani sgt comel...

    BalasPadam
  3. alahaiii..comey nye.. lepas nih nak jadik kakak plak..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email