Halaman

Rabu, 24 Ogos 2011

Akhirnya Nuffnang sudi bagi saya 4 BE!!!


Alhamdulillah..setelah lama saya tak bukak akaun nuffnang, tengok-tengok saya dapat 4 BE sekaligus.
Terima kasih Nuffnang.
Ni pertama kali dalam sejarah ni setelah lebih kurang 9 bulan saya berblog...hehe
Maklumlah blog saya tak famous macam blog2 lain.
MACAM TAK PERCAYA JE....HEHE
Mungkin rezeki saya di bulan Ramadhan.
Terima kasih sekali lagi Nuffnang... :)

8 ulasan:

  1. Alhamdulillah rezeki tue , tahniah ye..

    http://www.sinarraudah.com/2011/08/pelaburan-yang-bijak-dan-menguntungkan.html

    BalasPadam
  2. bestnye akak..dpt BE.saya yang dah betaun-tauh blogging tak pernah pon dpt BE..huhu

    BalasPadam
  3. tahniah sis..

    sy xpnh dpt coz curang..hehe..

    p/s: sis betul2 nak ke resepi tu?? sy hentam kromo aje..

    BalasPadam
  4. macam mane nak dapat be tu kak ???

    BalasPadam
  5. Salam kenal..dan selamat hari raya...;d

    BalasPadam
  6. sy pon x pernah dpt kak asma..huhu

    BalasPadam
  7. dapat berapa?alhamdulilah..syukur sgt..nak doodle free jomlaaa

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email