Halaman

Isnin, 19 September 2011

Simpanan Tabung Haji melalui Pos Malaysia

Tengahari tadi saya mintak ofismate saya untuk update buku akaun Tabung Haji Amani.
Sebelum ni saya hanya simpan melalui Pos Malaysia.
Pos Malaysia cuma boleh tolong simpakan, tapi tak boleh update buku.
So saya tak dapat nak pastikan berapa baki simpanan terkini yang ada dalam akaun Amani.
Dahlah pejabat Tabung Haji kat Kota Tinggi.
Jauh benar nak g.
So dah alang-alang member nak g pejabat Tabung Haji,saya mintak tolong updatekan buku amani.


Bila saya semak penyata, ada 5 transaksi yang ditolak 60 sen.
Nasib kawan saya tolong tanyakan.
Rupa-rupanya tiap kali kita menyimpan di Pos Malaysia, Pos Malaysia akan tolak 60 sen....
Cis..saya baru tau...hahaha...rugi..rugi...


5 ulasan:

  1. buat potongan gaji jek asma...
    minimun rm10 pun boleh...
    xde charge pun...

    BalasPadam
  2. Hihi...murahlh tu...cer guna bank...serggt tolak.

    BalasPadam
  3. Assalam, maaf nak tanya..klu simpan duit tabung haji di pos ofis, berapa hari baru boleh ada dlm akaun..

    BalasPadam
  4. Nak tanya sikit. .kalau buat pengeluaran tabung haji melalui pejabat pos boleh tak

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email