Halaman

Selasa, 4 Oktober 2011

Selsema menyerang

Salam readers.
Pagi ni hujan...kalau sambung tido kat umah mesti best.
Tapi  nak buek camno kan...arini ari bekoje...

Malam tadi saya dah janji untuk buatkan suami saya nasi goreng untuk breakfast dia.
Suka sangat dia makan nasik goreng saya.
Dia cakap sedap...huhu..terharu saya :)
Padanhal pagi semalam saya dah masakkan nasi goreng untuk dia.
Pagi tadi badan saya tak larat pas bangun tido sebab saya selsema.
Sebelum dia semayang subuh dia cakap tak pelah tak dapat masakkan.

Tengok-tengok pas semayang subuh dia cakap..kan best kalau dapat makan nasi goreng.
Alahai..tak sampai hati pulak dengar.
Saya masakkan jugak  nasi goreng untuk dia... (suami tolong saya siang ikan bilis).
Akhirnya berjaya gak saya masak kan nasi goreng untuk dia bawak bekal ke ofis.
Rasa berbangga jugak dapat bekalkan dia breakfast dengan hasil air tangan sendiri.


Korang sarapan ape pagi ni?

5 ulasan:

  1. nak nasik goreng gak... ;)
    moga cepat sembuh...makan ubat tau..

    BalasPadam
  2. heehehehe.. bagusnye isteri mithali.. patutlah en saiful sayang pon..:)

    BalasPadam
  3. sama jgk mcm suami saya. dia pernah merajuk satu malam tu sbb sy tak smpt nk buatkan dia mee rebus. asalnya dia kata nak buat sendiri sbb sy ada anak kck. jdk kena berkejar2 skt la. alih2 dia msk blk tido. hahaha... pg esoknya sy mskkn utk dia sbb bahan semua dh ada. tggl nk msk je. dua tiga kali menambah.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email