Halaman

Rabu, 23 Februari 2011

Gelagat amani pagi ini

Macam biasa...pagi-pagi aku akan hantar si kecik ni ke rumah pengasuh dia...
Macam tau-tau aje...selalu kalau hari cuti pandai pulak dia bangun awal...630 pagi dia dah bangun...
Tension je...haha..kalau boleh hari cuti lah nak bangun lambat...kan? kan?
Tapi kalau hari kerja ni...saje je dia bangun lambat-lambat...huhu
Selalu kalau agah-agah dia pepagi dia ketawa-ketawa...(mood amani biasanya ok waktu pagi..huhu)
Tapi tu hari cuti jelah...
Kalau hari kerja..hmmm....masam je muka dia...macam tau-tau je aku nak hantar dia pegi umah pengasuh..
Dan macam biasa..aku hantar je dia kat umah pengasuh dia terus nangis sambil pandang muka aku..
Dan aku macam biasa terpaksalah bertindak kejam, cepat-cepat masuk kerete dan blah cepat-cepat...
Kesian amani....sorry sayang..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email