Halaman

Khamis, 24 Februari 2011

Malaysia vs Pakistan

Tahniah buat pasukan Harimau Melaya kerana berjaya memenangi perlawanan kelayakan Olimpik kat Stadium Shah Alam malam tadi...
(Aku sempat tengok separuh masa pertama je oi...separuh masa kedua aku dah tertido dengan anak aku...haha)

Tapi boleh tahan jugak panas baran salah seorang pasukan Pakistan ni...
Ade ke patut dia tendang kaki penjaga gol kita..
Tak pasal-pasal je dapat kad merah..
Itulah padahnya bila tak dapat mengawal perasaan...
Ape-apepun aku ucapkan syabas dan tahniah kepada pasukan kita sebab menang 2-0...

Amani kene cucuk arini

Pagi tadi aku bawak amani pegi cucuk kat klinik kesihatan bandar penawar
Kali ni amani kene amik suntikan untuk 6 bulan pulak..
Macam biasa..mula-mula timbang berat dulu..
Kene bukak pampers dan baju dulu sebelum timbang...
Dan hasilnya..tadaaaa....7.0kg je...turun 0.2kg dari bulan lepas...
Adakah puncanya amani sedang belajar untuk merangkak?
Lepas tu ukur tinggi pulak...
Dan hasilnya....59 cm....bulan lepas 68cm...bulan ni turun 59cm...ape ke pelik ukuran tu...
Boleh pulak ukuran tinggi turun pulak ek...
Ke sebab klinik ni salah ukuran?
Ataupun klinik sebelum ni kat KL salah amik ukuran?
Ntahlah...
Dan lepas tu cucuk pulak...
So 28/4 adalah next appointment amani yang seterusnya...
Jangan buat-buat lupe ye ibu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email