Halaman

Jumaat, 1 April 2011

Anjing dan kucing

Pagi tadi masa aku tengah drive pegi keje sambil mendengar Sinar Pagi, seekor en.dog bewarna cekelat telah menghalang kereta aku dari meneruskan perjalanan...
Haha...bajet comel lah tu..
Maaf, anda adalah haiwan yang tergolong dalam kategori nahis mughallazah...
Makanya saya hanya dapat tengok anda dari jauh...
Kira-kira dalam 5 saat lepas tu barulah en.dog beredar dari jalan raya tersebut menghala ke tepi semak..

Dah clear aku teruskan perjalanan seperti biasa...
Lepas tu ada pulak anak kucing halang laluan aku..
Comel jugak anak kucing ni...
Terpaksa aku stopkan kejap kete aku dari meneruskan perjalanan..
Dalam 5 saat lepas tu barulah anak kucing berlari-lari catwalk ke tepi jalan..

Ye itu sahaja yang aku nak cerita pagi ni..
Aku pun tak tau ape motif aku cerita benda ni.. :P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email