Halaman

Isnin, 2 Mei 2011

Outstation ke Terengganu pulak

Esok, Rabu dan Khamis bermulalah episod kehidupan aku kat Kuala Terengganu pulak..
Kali ni aku bermeeting kat Primula Beach Hotel..
Tinggal lagi lah suami dan amani kat Johor..sian dorang....huhu...
Tempat ni macam lawa je dari dalam gambar kan?

credit to google
Rindunya zaman study kat UiTM Dungun dulu...
Boleh katakan hari-hari tengok laut sebab UiTM tu betul-betul depan laut...
Sekarang ni pon boleh katakan setiap minggu aku tengok laut sebab umah aku dekat dengan Desaru :)
Esok member aku janji nak datang jenguk aku kat hotel...
Dia orang Perak tapi dah bermastautin kat Terengganu ikut suami dia...
Hopefully dapatlah jumpa ko ye Aishah...nak gak tengok muka orang baru pregnant :P
Oklah...aku  nak pegi packing barang....bubbye...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email