Halaman

Khamis, 19 Mei 2011

Lawatan pensyarah budak praktikal

Sekejap tadi saya telah menerima kunjungan daripada pensyarah Felda Prodata Systems Sdn Bhd, Kuantan untuk mengetahui perkembangan pelajar beliau yang sedang berpraktikal di sini..
So far memang budak berdua tu sangat bagus dan mendengar kata...
Banyak membantu juruteknik saya membuat kerja di sini...
Senang hati bila tengok pc-pc kat makmal dah terjaga dengan baik...
Virus semua telah dinyahkan....padan muka virus...haha...
So saya sebagai penyelia mereka memberikan 2 thumbs up atas kegigihan mereka menyiapkan semua tugasan yang telah diberikan...
17 Jun depan dorg abis praktikal...rasa sedih jugak...
Sunyi sikit bila dorang takde nanti..
Tapi takpe...30 Mei ni budak praktikal 3 orang dari INDSTEDT akan praktikal kat sini pulak...
Patah tumbuh hilang berganti...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email