Halaman

Rabu, 24 Ogos 2011

Akhirnya Nuffnang sudi bagi saya 4 BE!!!


Alhamdulillah..setelah lama saya tak bukak akaun nuffnang, tengok-tengok saya dapat 4 BE sekaligus.
Terima kasih Nuffnang.
Ni pertama kali dalam sejarah ni setelah lebih kurang 9 bulan saya berblog...hehe
Maklumlah blog saya tak famous macam blog2 lain.
MACAM TAK PERCAYA JE....HEHE
Mungkin rezeki saya di bulan Ramadhan.
Terima kasih sekali lagi Nuffnang... :)

Puasa hari ke 24

Alhamdulillah dah masuk hari ke 24 kita semua umat Islam berpuasa.
Harini ofis saya ada program khatam quran beramai-ramai antara staf dan pelajar.
Setiap kumpulan (dalam 20 orang) diberi 3 juzuk.

Malam ni cadangnya nak buat kuih raye lagi.
Tengoklah mata saya kata ape nanti...hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email