Halaman

Isnin, 26 September 2011

Saya dapat BE ke 9

Lihat itu..saya dapa BE ke 9..
Walaupun jumlahnya tak banyak macam blogger otai yang lain, tapi saya tetap bersyukur.
Siki-sikit lama-lama jadi bukit :)

Miss u amani


Harini amani ikut atuk dengan nenek balik KL semula.
Sedihnya....mesti sunyi umah ibu dan ayah pasni dah takde dengar suara amani nangis, ketawa-ketawa, gelak-gelak, bising-bising.
Masa ibu taip entry ni, air mata ibu mengalir je tengok gambar amani kat wallpaper pc ofis ibu.
Sunyi nye rumah ibu dan ayah nanti...
Ibu dan ayah akan sentiasa merindui amani.
Doa ibu dan ayah sentiasa bersama amani.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email