Halaman

Selasa, 4 Oktober 2011

Selsema menyerang

Salam readers.
Pagi ni hujan...kalau sambung tido kat umah mesti best.
Tapi  nak buek camno kan...arini ari bekoje...

Malam tadi saya dah janji untuk buatkan suami saya nasi goreng untuk breakfast dia.
Suka sangat dia makan nasik goreng saya.
Dia cakap sedap...huhu..terharu saya :)
Padanhal pagi semalam saya dah masakkan nasi goreng untuk dia.
Pagi tadi badan saya tak larat pas bangun tido sebab saya selsema.
Sebelum dia semayang subuh dia cakap tak pelah tak dapat masakkan.

Tengok-tengok pas semayang subuh dia cakap..kan best kalau dapat makan nasi goreng.
Alahai..tak sampai hati pulak dengar.
Saya masakkan jugak  nasi goreng untuk dia... (suami tolong saya siang ikan bilis).
Akhirnya berjaya gak saya masak kan nasi goreng untuk dia bawak bekal ke ofis.
Rasa berbangga jugak dapat bekalkan dia breakfast dengan hasil air tangan sendiri.


Korang sarapan ape pagi ni?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email