Halaman

Selasa, 10 April 2012

Puting Ortodontik Fiffy jugak jadi pilihan Alya

Semalam masa amik budak2 kat taska, saya telah dikejutkan dengan perkhabaran yang sangat2 menggembirakan.
Alya dah nak minum susu guna botol dah.
Memang salute lah ngan pengasuh2 kat taska sebab sangat2 sabar melayan karenah Alya.
Sekarang Alya guna puting ortodontik brand Fiffy pulak macam gambar kat bawah ni..
Puting ni leper dan pendek..
Tapi tak kisahlah...asalkan Alya nak minum susu.
Puting mahal ke murah tak jadi persoalan.
Syukran Ya Allah...
credit to google

4 ulasan:

  1. huh...nasib baik nak....dulu adam kak ad pernah gak try kan puting tu...tak jalan....tetap tak nak

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak...ni pon dia nak..kejap nak kejap xnak...pening kepalo saya...hehe

      Padam
  2. hehehe.. betol tu.. janji dia nak minum susu..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..entry kita ni asik cite pasal botol susu je :P

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email