Halaman

Rabu, 11 Julai 2012

Sedut hingus anak guna mulut

HINGUS?
Mintak maaf mintak ampun.
Entry ni bukan berniat untuk membuatkan anda rasa geli2.
Sudi2kan membaca entri saya ni sampai habis ya.
Barulah anda tahu cerita sebenar... :)

Pernah tak anak anda SELSEMA?
Kesian kan? Rasa macam nak tolong je anak2 kita tu hembuskan hingus dorang.
Bila kene selsema ni confirmlah anak2 kita meragam sebab hidung dorang tersumbat dan susah nak bernafas.
So hasilnya anak2 kita ni akan meragam dan menangis je lah kejenya dari pagi sampai ke malam.
Sampaikan ibunya sendiri pun tumpang sekaki menangis...uwaaaa...

Pam getah untuk sedut hingus?
Serius tak berkesan..
Bila selsema anak2 ku di tahap yang serius, saya sendiri akan MENYEDUT hingus anak2 pakai mulut saya.
Bunyi macam GELI kan?
Tapi saya kesian sangat tengok anak2 meragam tak leh tido malam sebab hidung tersumbat.
So lepas dah sedut hingus anak2 ku lega.
Boleh lah dorang bernafas senang sikit.

Dulu sebelum ada anak, saya GELI je dengar citer ibu yang SEDUT hingus anak dorang.
Bila saya sendiri dah bergelar ibu, baru saya faham pengertian kasih sayang seorang ibu.
KASIHNYA IBU...MEMBAWA KE SYURGA...

Semoga Allah membalas jasa ibuku dan jasa ibu2 lain di seluruh dunia dengan syurgaNYA...Amin...

1 ulasan:

  1. doktor tak galakkan. hari tu hubby nak buat kat nuha ms dia baby. lupa dh apa dia cakap.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email