Halaman

Rabu, 17 Oktober 2012

"Oh mak kau" versi Amani

"Oh mak ko"..
Terperanjat tak kalau kata-kata tu terkuar dari anak korang yang berumur 2 tahun?
Haha...si Amani ni lah..
Ada satu hari tu..tengah duk main2..barang mainan dia terlepas dari tangan dia.
Then terpacul lah statement tu dari mulut dia...
Dalam dua tiga kali jugaklah diacakap ayat tu..
Nak kata saya ni kaki latah tak jugak.
Haha...tak tau lah dia tu meniru sape cakap..
Comel je kan kalau budak kecik cakap camtu.. :)

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email