Halaman

Selasa, 6 November 2012

Amani naik kuda

gambar amani naik kuda...







Gambar ni masa kat Jusco Equine Park...mula2 relax je dia  naik kuda pusing ni dengan Cik Han dia...tapi bila kitorang datang tengok je terus dia nangis nak turun...Malulah tu...haha...Amani pon tau malu...:P

3 ulasan:

  1. kali pertama naik mmg mcm tu nanti mesti nak je hu huu sampai tak larat nak layann


    salam kenal....

    BalasPadam
  2. hahaha.. comel.. tapi gambar amani jauh sgt.. tak nampak sgt muka dia.. dah besar dah~

    BalasPadam
  3. Patut laa macam kenal je tempat ni... Dah alang2 sampai jusco equine tu, nape tak singgah rumah? boleh amani main2 ngan humaira :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email