Halaman

Selasa, 16 Oktober 2012

Alya dh start minum susu campur...sedihnya :(

Diam tak diam Alya dah pun masuk 9 bulan.
Dia ni memang jenis tak banyak kerenah.
Ahad lepas Alya demam.
Diam je dia...tak mau main macam selalu ngan kakak Amani dia.
TAPI...makan...macam ORANG SIHAT.
haha..comel je..
harini saya bekalkan labu lenyek untuk makan kat taska.

Sungguh sedih..dalam keterpaksaan saya terpaksa bagi Alya minum susu formula.
Susu badan tak dapat nak menampung keperluan dia di taska.
Cuma kat rumah je saya bagi dia full bf....kalau kat taska terpaksalah minum susu fm.
SEDIH.....  :( cuma dapat full bf dia selama 9 bulan je...
Sekarang dia dah minum campur2 dah....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email