Halaman

Isnin, 12 November 2012

Pandainya Amani baca doa makan :)

Alhamdulillah..sejak Amani duduk kat taska ni, banyak perkembangan positif yang berlaku.
Favourite song Amani "Satu Labah-labah"..
Sampaikan lagu ni dah jadi wabak kat taska Amani.
Satu hari tu saya rasa sebak sangat.
Sebak bukan bererti sedih.
Tapi sangat2 excited.
Amani baca doa makan full.
Alhamdulillah...syukur kepadamu ya Allah.
Sebelum ni saya tak penah pon dengar dia bertatih2 baca doa makan di rumah.
Tau-tau je satu hari tu dia dah boleh baca doa makan penuh.
Cikgu-cikgu kat taska pun duk puji Amani boleh baca doa makan dengan terang.
Sekarang barulah saya faham perasaan mak saya.
Macam mane kegembiraan mereka bila anak2 mereka berjaya dalam kehidupan.. :)
Love u mak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email