Halaman

Selasa, 21 Mei 2013

Sepetang di Taman Tasik Bandar Penawar

Gambar di atas nun merupakan gambar kami sekeluarga berhujung minggu kat Taman Tasik Bandar Penawar.
Dekat je dengan kawasan rumah kami. Lebih kurang dalam 5 minit cenggitu je dari rumah.
Aktiviti kat tasik ni sama macam orang lain buat..bagi makan roti kat ikan.
Sesambil bagi ikan makan sempat jugaklah si Alya bedal sekeping roti.
Tu roti dua tiga ketul kat gambar atas tu saya punya kejelah tu.
Punyalah pemalas dah nak cubit roti...campak jelah seketul.
Tu dia..ikan terus datang makan beramai-ramai macam ikan pirana dalam tivi.
Suami saya kata ikan dalam tasik ni ikan talapia.
Comot dah ghupe tasik ni sebab pokok teratai penuh sangat kat permukaan tasik ni.
Kesian plak saya tengok ikan tersepit kat celah² akar teratai...haha..
Hujung minggu ni nak bawak anak² ke mana pulak agaknye ye?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email